#77 Häh

Huomenta.


Ja se on taas maanantai.
Meitsi meni yöllä kolmen jälkeen nukkuun ja heräsin joskus puol 7 enkä saanu enää unta.
Mitenhän se nyt taas silleen. Ei se auttanu ku nousta ylös ja nyt vihdoin sain kahvit keitettyä.

Olin eilen yyberväsyny ja heräsin nii myöhään etten oikeesti ehtiny edes kauppaan. En siis oo syöny _yhtään_ mitään yli vuorokauteen. Mulla vielä ku on toi jääkaappi ja pakastin rikki, nii ei oo oikee mitää hyvää säilytyspaikkaa safkalle, joten en kerralla osta mitään isompia määriä niin..

Noh, tänään ainaki kerkeen kauppaan, ne ku vasta aukes. Mulla on tänää muutenki valtavasti tekemistä. Aion puunata kämpän putipuhtaaks. Ja ehkä vaihdan koko asunnon järjestyksenki, mutta sen näkee sit myöhemmin. Vaihtelu nimittäin on aika jees. Mutta vielä en ala siivoon, koska "kohtele naapureita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" tai jotai. Eka pari kuppia kahvia ja sit roskia turpaan.

Oon haaveillu kauan kulmasohvasta. Ah sellane olis nii magee. Mun nykynen sohva on ihan ookoo, mut silti. Tänne mahtuis isompiki. Ja joku iso rahi olis kans siisti juttu.

Vaikee totutella valosimpiin päiviin. Ollu aika kauan taas nii pimeetä nii ku menee ulos nii tuntuu että on tosi näkyvä tai jotenki sillee.

Tekis mieli kauheesti jotai wokkia ja semmosta. Ja fantaa. Ja vaik euron jyystöjä. Ja lämpimiä voileipiä. Sain joululahjaks sellasen koneen jolla niit leipiä voi tehdä mut en oo sitä viel kertaakaa käyttäny. Koska en syö melkeen ikinä leipää.

Mutta jeess, siinäpä sitä tekemistä taas tälle päivälle.

Mo!




2 kommenttia: